Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
skarzony czar
oranz
412Wymagana szkołaKażde udane trafienie atakiem magicznym odejmuje co rundę 1 punkt życia przeciwnikowi.
dar magii
oranz
340Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Od następnej rundy wszystkie karty magii (Twoje i przeciwnika) kosztują o 1/3 mniej wytrzymałości (zaokraglajac w górę).
materializacja mocy
finwe
3w opisieWymagana szkołaKoszt w wytrzymałości czaru wynosi 8 * Szkoła
Zadaje atak magiczny + obrona magiczna ran przeciwnikowi.
odbicie czaru
tomek1919
436Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaCzar przeciwnika jest użyty tylko i wyłącznie przeciwko niemu (na postać rzucająca Odbicie Czaru ta karta nie działa), postać nie ponosi żadnych kosztów wytrzymałości rzucanego przez przeciwnika czaru.
miecz nad umysł
oranz
26Wymagana szkołaAtak fizyczny zostaje zwiększony o atak magiczny. Atak fizyczny nie może przekroczyć 5.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024