perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
Tornado Chaosu cortez | 5 | 32 | Umagicznienie. Interwencja. Sprzężenie każdy udany atak magiczny zadaje dodatkowo 10 obrażeń, podwyższa twój atak magiczny o 1 a obronę magiczną obniża o 1 | |
zmiana woli ossama | 2 | 12 | W następnej rundzie czary rzucone przez postacie działają na odwrotne postacie. | |
lekki umysł ossama | 2 | 16 | Umagicznienie. Każdy twój czar kosztuje koncentracji mniej oraz 3 * mniej wytrzymałości. | |
wygaszanie arch_plagia | 4 | 24 | Przeciwnik traci * ilość szkół przeciwnika punktów wytrzymałości. | |
pole magii arch_plagia | 3 | 16 | Umagicznienie. Zadaje 3 * obrażeń przeciwnikowi w każdej rundzie w której nie rzuci czaru. | |
powtórka arch_plagia | 3 | 18 | Sprzężenie: Używa czaru z poprzedniej rundy. | |
czas arch_plagia | 1 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać nie traci koncentracji za zmiane ataków i obron. | |
teleport arch_plagia | 1 | 12 | Trzeci atak przeciwnika nie trafia. | |
sztuczna kończyna oplx | 1 | 8 | Leczy 3 * ran. | |
gwałtowny wstrząs oplx | 2 | 16 | Zadaje przeciwnikowi 150 - jego wytrzymałość obrażeń. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |