Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
przywłaszczenie
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Jeżeli przeciwnik użyje karty identycznej jak jedna z tych, które masz pod ręką w momencie rzucenia tego czaru, to zadziała on tak jakbyś ty go użył.
nauka czaru
racoon
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaW następnej rundzie oprócz normalnego czaru rzucasz ten sam co przeciwnik w tej rundzie.
ograniczenie umysłu
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Od następnej rundy nie można używać czarów zużywających więcej niż 3 punkty koncentracji.
skupienie mocy
bruno0
210Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Otrzymujesz 10 punktów życia i wytrzymałości. Każdy udany atak przeciwnika odbiera ci 2 punkty koncentracji.
druga strona lustra
cortez
48DowolnaCzar przeciwnika działa na odwrót.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024