perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
przywłaszczenie bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Jeżeli przeciwnik użyje karty identycznej jak jedna z tych, które masz pod ręką w momencie rzucenia tego czaru, to zadziała on tak jakbyś ty go użył. | |
nauka czaru racoon | 3 | 18 | W następnej rundzie oprócz normalnego czaru rzucasz ten sam co przeciwnik w tej rundzie. | |
ograniczenie umysłu bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Od następnej rundy nie można używać czarów zużywających więcej niż 3 punkty koncentracji. | |
skupienie mocy bruno0 | 2 | 10 | Umagicznienie. Otrzymujesz 10 punktów życia i wytrzymałości. Każdy udany atak przeciwnika odbiera ci 2 punkty koncentracji. | |
druga strona lustra cortez | 4 | 8 | Dowolna | Czar przeciwnika działa na odwrót. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |