perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
siła byka ziela | 3 | 18 | Twoje statystyki powiekszone są o liczbę punktów koncetracji na początku rundy. Co runde po rzuceniu czaru twoje statystyki ulegaja obnizeniu o 1. Nie można użyć w 5 rundzie. | |
stan medytacji farna | 5 | 0 | Twoje ataki nie trafiają, otrzymujesz twoj poziom * punktów wytrzymałości. | |
zderzenie myśli elow | 3 | 24 | Jesli postać przeciwnika zużyła wszystkie punkty koncentracji dostępne w tej rundzie traci 3 losowe czary. | |
bomba antymaterii farna | 5 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika otrzymuje 10 obrażeń, twoja postać otrzymuje 4 obrażenia. | |
siła wampiryzmu janeo | 4 | 36 | Umagicznienie. Używa na zmiane kart Wyssanie Życia i Wyssanie Witalnosci nie obarczajac gracza dodatkowymi kosztami. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |