Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
miecz nad umysł
oranz
26Wymagana szkołaAtak fizyczny zostaje zwiększony o atak magiczny. Atak fizyczny nie może przekroczyć 5.
iluzja mgły
oranz
28Wymagana szkołaWszystkie ataki fizyczne trafiaja za 0 ran i 0 wytrzymalosci (Twoje i Przeciwnika)
iluzja burzy
oranz
26Wymagana szkołaWymagana szkołaW nastepnej rundzie czary kosztują 2 razy wiecej koncentracji.
oślepiający błysk
oranz
36Wymagana szkołaWymagana szkołaW nastepnej rundzie postacie obu graczy nie dostają punktów koncentracji.
zwiększenie poziomu trudności
oranz
220Wymagana szkołaPrzez nastepne 4 - Szkoła rund wszystkie rzucane zaklecia bedą wymagać poziomu szkół o 1 wyższego.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024