Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
lustro wytrzymałości
oranz
324Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Za każdy udany atak przeciwnika gracz otrzymuje wytrzymałość równą punktom wytrzymałości jaką stracił przeciwnik za atak.
lustro koncentracji
oranz
412Wymagana szkołaW następnej rundzie punkty koncentracji są zwiększane o ilość niewykorzystanych punktów koncentracji przez przeciwnika.
wzmocnienie zaklęć
oranz
524Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Czary rzucone w następnej rundzie (Twoje jak i przeciwnika) staja sie umagicznieniami. Nie dotyczy interwencji. Koszt rzuconego czaru ponoszony jest co rundę.
fizyczna konfrontacja
arch_plagia
324Wymagana szkołaZmniejsza statystyki magiczne obu postaci o Szkoła rzucającego, zwiększa statystyki fizyczne obu postaci o Szkoła rzucającego. Działa do końca pojedynku. Nie może obniżyć statystyk poniżej zera.
magiczna konfrontacja
arch_plagia
324Wymagana szkołaZmniejsza statystyki fizyczne obu postaci o Szkoła rzucającego, zwiększa statystyki magiczne obu postaci o Szkoła rzucającego. Działa do końca pojedynku. Nie może obniżyć statystyk poniżej zera.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024