perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
ciężka zbroja finwe | 2 | 6 | Twoje obrony zwiekszają sie dwu krotnie a ataki maleja o polowe. | |
materializacja mocy finwe | 3 | w opisie | Koszt w wytrzymałości czaru wynosi 8 * Zadaje atak magiczny + obrona magiczna ran przeciwnikowi. | |
petarda finwe | 2 | 6 | Zadaje 8 ran przeciwnikowi ty otzymujesz 4 rany. | |
kleszcze comodo | 2 | 8 | W następnej rundzie przeciwnik nie może zmienić ataków, które trafiły. | |
geniusz comodo | 3 | 15 | Umagicznienie. Postać traci wszystkie szkoły. W zamian dostaje odpowiednią ilość szkół technologii. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |