Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
ciężka zbroja
finwe
26Wymagana szkołaTwoje obrony zwiekszają sie dwu krotnie a ataki maleja o polowe.
materializacja mocy
finwe
3w opisieWymagana szkołaKoszt w wytrzymałości czaru wynosi 8 * Szkoła
Zadaje atak magiczny + obrona magiczna ran przeciwnikowi.
petarda
finwe
26Wymagana szkołaZadaje 8 ran przeciwnikowi ty otzymujesz 4 rany.
kleszcze
comodo
28Wymagana szkołaWymagana szkołaW następnej rundzie przeciwnik nie może zmienić ataków, które trafiły.
geniusz
comodo
315Wymagana szkołaUmagicznienie.
Postać traci wszystkie szkoły. W zamian dostaje odpowiednią ilość szkół technologii.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024