perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
większe wyssanie życia qrel | 4 | 36 | Umagicznienie. Wysysa 8 życia przeciwnikowi i przekazuje twojej postaci. | |
teraz albo nigdy oranz | 10 | 60 | Interwencja. Wytrzymałość obu postaci spada do zera. | |
skarzony czar oranz | 4 | 12 | Każde udane trafienie atakiem magicznym odejmuje co rundę 1 punkt życia przeciwnikowi. | |
skarzony miecz oranz | 4 | 16 | Każde udane trafienie atakiem fizycznym odejmuje co rundę 1 punkt życia przeciwnikowi. | |
latarnia ventr | 1 | 10 | Dowolna | Interwencja. Wybierz jedną z 3 wylosowanych kart z twojej talii. W następnej rundzie otrzymujesz wybraną kartę zamiast losowej. Nie wybrane karty nie wracają do talii. Przeciwnik widzi wylosowane karty, nie widzi twojego wyboru. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |