perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
zdrada wiary bruno0 | 2 | 10 | ![]() ![]() | Jeżeli przeciwnik użył zaklęcia leczącego, to zamiast dodać mu punkty życia, odbierze mu ich odpowiednią ilość. |
lobotomia ventr | 4 | 0 | Dowolna | Interwencja. Nie działa w 5 rundzie. Jeśli masz więcej niż 0 wytrzymałości, czar rzucony przez przeciwnika nie działa. Usuwa z talii przeciwnika wszystkie kopie rzuconego przez niego w tej rundzie czaru. Tracisz 1/3 początkowej wytrzymało�ci i początkowych punktów życia. Losowy atak przeciwnika nie trafia. |
obłęd bruno0 | 6 | 24 | ![]() ![]() | Postacie zamiast zadawać sobie obrażenia atakami, dodają sobie nawzajem punkty życia. |
lodowa bariera bruno0 | 4 | 1 | ![]() ![]() | Ataki fizyczne przeciwnika nie trafiają dopóki nie użyje on ![]() ![]() |
lodowy pocisk bruno0 | 2 | 15 | ![]() | Zadajesz 5 ran postaci przeciwnika, koszt rzucenia zaklęć u przeciwnika wzrasta o 1 punkt koncentracji. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |