perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
strata przewagi * | 6 | 24 | Przeciwnik traci dar do końca pojedynku. W następnej rundzie otrzymujesz 3 koncentracji mniej | |
prosta obrona * | 3 | 14 | Ataki przeciwnika obniżają się o 3. W następnej rundzie dostajesz 2 puntky koncerki mniej. Nie działa w piątej rundzie. | |
przebicie magii arch_plagia | 6 | 24 | Interwencja. Obniża obronę magiczną przeciwnika o , ilość Twoich udanych ataków magicznych w tej turze jest równa ilości tur przez które przeciwnik nie może rzucać antyczarów. | |
teleport arch_plagia | 3 | 12 | Trzeci atak przeciwnika nie trafia. | |
lustro siły oranz | 2 | 12 | Za każdy udany atak przeciwnika gracz dostaje +1 do ataku fizycznego w następnej rundzie. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |