Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
necracja obrażeń
wojjo
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci wytrzymałoąć równą obrazeniom zadanym twojej postaci.
przespana lekcja
oranz
432Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
W przypadku przegranej walki przeciwnik nie dostaje punktów doświadczenia. Zużywa wszystkie punkty wytrzymałości.
długotrwała amnezja
oranz
250Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Przeciwnik traci wszystkie karty z talii oprucz tych które ma na ręku.
krótkotrwała amnezja
oranz
420Wymagana szkołaInterwencja.
W następnej rundzie przeciwnik traci wszystkie karty z reki. W kolejnej rundzie otrzymuje 5 nowych kart z talii.
zniszczenie czarów
oranz
316Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Za każde 10 ran które zadasz przeciwnikowi traci on 1 kartę czaru z reki (punkty nie zaokrąglaja się).
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024