perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
rezystancja mackgwadky | 2 | 18 | Dowolna | Obrażenia zadane atakami magicznymi przez przeciwnika są zmniejszone o połowę. |
wyładowanie łańcuchowe arch_plagia | 3 | 30 | Każdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 8 punktów życia. | |
zwarcie arch_plagia | 3 | 20 | Każdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 5 punktów życia. | |
generał arch_plagia | 6 | 24 | Interwencja. Umagicznienie. Twoje ataki kosztują o 1/3 mniej wytrzymałości. | |
pole bitwy arch_plagia | 7 | 45 | Interwencja. W następnej rundzie wszystkie ataki trafiają (twoje i przeciwnika). | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |