Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
podkładka
bruno0
15Wymagana szkołaPierwszy atak przeciwnika trafia zadając połowę obrażeń.
ofiara
fenixxxus
216Wymagana szkołaWymagana szkołaTracisz 10 punktów życia. W następnej rundzie przeciwnik traci 25 punktów życia.
zawładnięcie przez demona
ceriddwen
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci trzy poziomy losowych szkół, zyskuje Szkoła na poziomie Mistrza. Nie działa jeśli przeciwnik posiada Szkoła na poziomie adepta lub wyższym.
kanibalizm
bruno0
316Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy Twój udany atak dodaje twojej postaci Szkoła życia.
obleśny urbanek
bruno0
420Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Przeciwnik traci wszystkie karty leczące jakie ma na "ręku".
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024