Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
duch ognia
bruno0
210Wymagana szkołaUmagicznienie.
Zadaje przeciwnikowi obrażenia równe połowie ataku fizycznego twojej postaci.
duch wody
bruno0
212Wymagana szkołaUmagicznienie.
Dodaje punkty życia równe obronie magicznej twojej postaci, ale nie więcej niż 6.
duch ziemi
bruno0
310Wymagana szkołaUmagicznienie.
Dodaje punkty wytrzymałości równe obronie fizycznej Twojej postaci.
uderzenie gromu
*
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZabiera 5 * suma wszystkich szkół przeciwnika wytrzymałości. W następnej rundzie otrzymujesz 2 koncentracji mniej.
ukojenie bólu
*
26Wymagana szkołaLeczy 5 ran.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024