Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
ukojenie bólu
*
26Wymagana szkołaLeczy 5 ran.
elixir śmierci
*
532Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Przeciwnik traci 5 * Szkoła życia.
prosta obrona
*
314Wymagana szkołaWymagana szkołaAtaki przeciwnika obniżają się o 3. W następnej rundzie dostajesz 2 puntky koncerki mniej. Nie działa w piątej rundzie.
turbulencje
*
40Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik otrzymuje obrażenia równe wartościom ataków które ustawił. Tracisz wytrzymałośc równa sumie wartości tych atakow.
potęga spokoju
thangor
424DowolnaPostać przeciwnika ma inicjatywę.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024