Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
odwrócenie uwagi
bruno0
310Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
W następnej rundzie trafia ilość ataków (max.3) równa pozostawionym przez przeciwnika w tej rundze punktom koncentracji. W piątej rundzie otrzymujesz inicjatywe.
kondycja herkulesa
farseer
416Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUdane ataki kosztują Cię 0 wytrzymałości.
odcięcie posiłków
farseer
332Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli przeciwnik użyje czaru to czar ten nie jest zastępowany nowym czarem z talii przeciwnika.
walka treningowa
farseer
316Wymagana szkołaWymagana szkołaPostacie zamiast życia tracą w tej rundzie wytrzymałość.
otrucie
*
418Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwik traci co rundę 1 ataku fizycznego i magicznego.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024