perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
krwawa bestia pooead | 2 | 25 | Jeśli postać przeciwnika ma pod koniec rundy wiecej niż 80 punktów wytrzymałości, to w następnej rundzie jej statystyki bojowe obnizają sie o 6. | |
duch wiatru bruno0 | 3 | 12 | Umagicznienie. Odbiera przeciwnikowi wytrzymałość równą połowie ataku magicznego twojej postaci. | |
duch ognia bruno0 | 2 | 10 | Umagicznienie. Zadaje przeciwnikowi obrażenia równe połowie ataku fizycznego twojej postaci. | |
duch wody bruno0 | 2 | 12 | Umagicznienie. Dodaje punkty życia równe obronie magicznej twojej postaci, ale nie więcej niż 6. | |
duch ziemi bruno0 | 3 | 10 | Umagicznienie. Dodaje punkty wytrzymałości równe obronie fizycznej Twojej postaci. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |