perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
atleta altarboy | 3 | 12 | Umagicznienie. W każdej rundzie działania czaru możesz zmienić jedną obrone lub atak, nie tracąc punktu koncetracji. | |
wieczne potępienie bruno0 | 2 | 10 | Umagicznienie. Dodaje do obu ataków za każdą rundę działania czaru. Obiera 3 * życia i wytrzymałości. | |
laska technologa altarboy | 1 | 12 | Poziom szkół Twojej postaci wzrasta o 1, dostajesz o 1 punkt koncetracji mniej. | |
ostatnia deska altarboy | 2 | 0 | Jeśli masz 0 punktów wytrzymałości, ataki obu postacie rosną o 2 * | |
wykorzystanie sytuacji bruno0 | 1 | 20 | Za każdy punkt koncentracji, jaki przeciwnik zużył do rzucenia czaru otrzymuje 5 punktów obrażeń. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |