perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
Szybki Refleks fenixxxus | 3 | 25 | Dowolna | W następnejrundzie możesz wykonać dowolną ilość zmian ataków/obron bez straty punktów koncentracji. |
samuraj panbartek | 3 | 12 | ![]() ![]() | Wszystkie Twoje ataki fizyczne i wszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają. |
kowal polak1988 | 4 | 20 | ![]() ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Co rundę statystyki ataków i obron twojej postaci rosną o 2. |
wola walki bruno0 | 2 | 5 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Twoje udane ataki odbierają połowe wytrzymałości, dodatkowo obierają punkty życia twojej postaci równe połowie wysokości użytego ataku. |
lobotomia ventr | 4 | 0 | Dowolna | Interwencja. Nie działa w 5 rundzie. Jeśli masz więcej niż 0 wytrzymałości, czar rzucony przez przeciwnika nie działa. Usuwa z talii przeciwnika wszystkie kopie rzuconego przez niego w tej rundzie czaru. Tracisz 1/3 początkowej wytrzymało�ci i początkowych punktów życia. Losowy atak przeciwnika nie trafia. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |