perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
ograniczone działanie nieziemski | 4 | 24 | Przeciwnik może do końca gry zmienić ustawienia ataków/obron 5 razy. | |
niepewność nieziemski | 3 | 12 | Czary rzucane przez przeciwnika mogą nie zadziałać. | |
system maskujący nieziemski | 3 | 20 | Przeciwnik nie widzi Twoich statystyk ataków, obron, wartości życia i wytrzymałości oraz rzucanych czarów. | |
powtórka nieziemski | 3 | 20 | Obaj gracze rzucają w tej rundzie takie same czary jak w poprzedniej. | |
wysokie IQ nieziemski | 4 | 32 | Jeżeli suma wszystkich statystyk ataków i obron, życia i wytrzymałości przeciwnika jest mniejsza niż 120 to życie lub wytrzymałość przeciwnika spada do zera. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |