Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
spowolnienie
bruno0
518Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Ataki przeciwnika nie tworzą komba.
żelazne wrota
elow
512Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik nie trafi żadnym atakiem, twoje punkty wytrzymałości odnawiają się.
samowyzwalacz
bruno0
515Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaCzar rzucony w następnej rundzie działa jak umagicznienie. W każdej rundzie tracisz wytrzymałość i koncentrację potrzbną do rzucenia "umagicznianego" zaklęcia.
odrzucenie
bruno0
215Wymagana szkołaPrzeciwnik nie może do końca pojedynki użyć karty, której użył w tej rundzie.
magicpower
bruno0
212Wymagana szkołaWymagana szkołaAtak fizyczny i obie obrony są dodane do ataku magicznego. Atak fizyczny i obie obrony spadają do 0.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024