Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
inkwizytor
bruno0
220Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Twoja postać otrzymuje odporność na wszystkie czary odbierające koncentracje.
przeczucie
altarboy
212Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaGracz zostaje powiadomiony o każdej złotej karcie znajdującej sie na ręku przeciwnika. Czar działa przez Szkoła rund.
rentgen
altarboy
312Wymagana szkołaWymagana szkołaPokazuje całą talię przeciwnika.
szperacz
altarboy
216Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Co rundę pokazuje karty znajdujące sie aktualnia na rece przeciwnika.
wizjer
altarboy
012Wymagana szkołaWymagana szkołaPokazuje czary aktualnie znajdujące sie na ręce przeciwnika.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024