perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
obłęd bruno0 | 6 | 24 | Postacie zamiast zadawać sobie obrażenia atakami, dodają sobie nawzajem punkty życia. | |
żelazne wrota elow | 5 | 12 | Jeśli przeciwnik nie trafi żadnym atakiem, twoje punkty wytrzymałości odnawiają się. | |
samowyzwalacz bruno0 | 5 | 15 | Czar rzucony w następnej rundzie działa jak umagicznienie. W każdej rundzie tracisz wytrzymałość i koncentrację potrzbną do rzucenia "umagicznianego" zaklęcia. | |
lodowa bariera bruno0 | 4 | 1 | Ataki fizyczne przeciwnika nie trafiają dopóki nie użyje on ataków fizycznych. Czar dodatkowo kosztuje 6 * wytrzymałości. | |
kondycja altarboy | 3 | 16 | Umagicznienie. Każdy Twoj trafiony atak kosztuje o 2 * mniej wytrzymałości. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |