perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
Miłosierny samarytanin yoyo-007 | 3 | 16 | Czar dodający punkty życia rzucony przez przeciwnika dodaje punkty życia twojej postaci. | |
tarcza a miecz cortez | 4 | 18 | Zamienia miejscami Atak i Obronę fizyczną twojej postaci Niedziała w pierwszej rundzie. | |
potężny cios deezmo | 4 | 24 | Jeśli trafisz wszystkimi trzy atakami, przeciwnik traci trzy losowe szkoły. | |
komar panbartek | 10 | 0 | Dowolna | Jesli masz 0 punktów wytrzymalości na koniec rundy, a przeciwnik ma wytrzymalość wiekszą niż 20% traci 20% punków życia. |
Złamanie kończyn fenixxxus | 4 | 40 | Wszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają, w następnej rundzie wszystkie ataki fizyczne przeciwnika nie trafiają. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |