perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
prawdziwa wiara oplx | 3 | 12 | Leczy 10 ran przeciwnikowi, obniża jego statystyki o 2 * | |
siła olbrzyma oplx | 6 | 24 | Zwiększa statystyki obrony do statystyk ataku przez ilość rund równą | |
tancerz kości oplx | 4 | 16 | Zadaje przeciwnikowi X ran. X = suma statystyk magicznych razy | |
radioaktywne odpadki wir333 | 3 | 32 | Co rundę postać przeciwnika traci 15 * punktów życia, a twoja postać traci 8 * punktów życia. | |
miny wir333 | 3 | 20 | Każdy udany atak powoduje utratę w następnej rundzie 1 punktu koncentracji. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |