perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
zwiększenie poziomu trudności oranz | 2 | 20 | Przez nastepne 4 - rund wszystkie rzucane zaklecia bedą wymagać poziomu szkół o 1 wyższego. | |
unikalność oranz | 3 | 8 | Umagicznienie. Od nastepnej rundy wszystkie rzucane czary otrzymują wlasność: Interwencja. (Twoje jak i przeciwnika) | |
nerwo dopalacze thangor | 10 | 50 | Podnosi statystyki ataków o 10 i statystyki obron o 5. W kolejnej rundzie przegrywasz jeśli nie zabiłeś jeszcze przeciwnika. Nie działa w 5 rundzie. | |
zbroja elektryczna thangor | 3 | 20 | Umagicznienie. Podnosi statystyki bojowe postaci o 2. | |
zbroja parowa thangor | 1 | 6 | Umagicznienie. Podnosi obie obrony postaci o 1. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |