Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
zwiększenie poziomu trudności
oranz
220Wymagana szkołaPrzez nastepne 4 - Szkoła rund wszystkie rzucane zaklecia bedą wymagać poziomu szkół o 1 wyższego.
unikalność
oranz
38Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Od nastepnej rundy wszystkie rzucane czary otrzymują wlasność: Interwencja. (Twoje jak i przeciwnika)
nerwo dopalacze
thangor
1050Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPodnosi statystyki ataków o 10 i statystyki obron o 5. W kolejnej rundzie przegrywasz jeśli nie zabiłeś jeszcze przeciwnika. Nie działa w 5 rundzie.
zbroja elektryczna
thangor
320Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Podnosi statystyki bojowe postaci o 2.
zbroja parowa
thangor
16Wymagana szkołaUmagicznienie.
Podnosi obie obrony postaci o 1.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024