perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
zmiana woli ossama | 2 | 12 | W następnej rundzie czary rzucone przez postacie działają na odwrotne postacie. | |
pole magii arch_plagia | 3 | 16 | Umagicznienie. Zadaje 3 * obrażeń przeciwnikowi w każdej rundzie w której nie rzuci czaru. | |
powtórka arch_plagia | 3 | 18 | Sprzężenie: Używa czaru z poprzedniej rundy. | |
czas arch_plagia | 1 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać nie traci koncentracji za zmiane ataków i obron. | |
teleport arch_plagia | 1 | 12 | Trzeci atak przeciwnika nie trafia. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |