Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
samobójczy atak
dwaarf
524Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPunkty życia twojej postaci spadają do 5, ustawia obrony przeciwnika na odwrotne do Twoich ataków.
taniec śmierci
dwaarf
312Wymagana szkołaWymagana szkołaDodaje 4 do ataku fizycznego i magicznego. Postać traci 10 punktów życia.
pole bitewne
oplx
412DowolnaUmagicznienie.
Postacie otrzymują X punktów koncentracji. X - Suma poziomów wszystkich szkół.
cmentarna hiena
oplx
420Wymagana szkołaWymagana szkołaKażdy trafiony atak przeciwnika zadaje mu 2 * Szkoła obrażeń.
miecz wigoru
oplx
612Wymagana szkołaUmagicznienie.
Za każdy trafiony atak otrzymujesz wytrzymałość równą zadanym obrażeniom.
diabelskie dzieło
pooead
432Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak przeciwnika zabiera mu 10 punktów życia, 15 wytrzymałości oraz 2 punkty kancentracji.
hordy piekielne
pooead
632Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli twoja postać zadała w poprzedniej rundzie więcej niż 25 ran, postać przeciwnika otrzymuje 30 ran.
zbicie siły
pooead
332Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik otrzymuje rany równe sumie wszystkich ataków (Twoich i przeciwnika).
kasacja myśli
pooead
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWszystkie umagicznienia jakie rzuciłeś w tym pojedynku są poświęcone. Za każde poświęcone umagicznienie otrzymujesz 15 punktów życia i wytrzymałości.
ręka mistrza
pooead
220Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Twoje statystyki bojowe podwyższają się o Szkoła, otrzymujesz 10 punktów życia i wytrzymałości.
koszmarny sen
pooead
432Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Na początku każdej rundy przeciwnik traci 15 punktów życia i wytrzxymałości, a jego pierwszy atak nie trafia.
zwiększone morale
oscar11
316Wymagana szkołaWymagana szkołaZa każdy nieudany atak przeciwnika, w następnej rundzie zwięsza się twój odpowiedni atak o 2, a odpowiedni atak przeciwnika zmniejsza się o 1.
pół sen
oscar11
21Wymagana szkołaWymagana szkołaAtaki twojej postaci są równe 0, odzyskujesz 25 wytrzymałości.
pomoc matki natury
oscar11
224Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli przeciwnik trafi wszystkimi atakami to twoje zycie powraca do poziomu sprzed walki.
cierpienie
oscar11
224Wymagana szkołaWymagana szkołaZa każdy udany atak przeciwnika dostajesz 2 punkty koncentracji.
wymiana ciosów II
oscar11
28Wymagana szkołaJeśli pierwszy magiczny atak przeciwnika trafia, to twój pierwszy atak fizyczny trafia.
wumiana ciosów I
oscar11
28Wymagana szkołaJeśli pierwszy fizyczny atak przeciwnika trafia, to twój pierwszy atak magiczny trafia.
przyjaciel
yosi
08DowolnaDostajesz 1 punkt koncentracji.
replay
tavit
532Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaCała poprzednia runda (ustawienia ataków, obron i rzucone czary) zostaje powtórzona.
deja vu
bruno0
215Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
W następnej rundzie przeciwnik rzuca taki sam czar jak w tej.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024