perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
samobójczy atak dwaarf | 5 | 24 | Punkty życia twojej postaci spadają do 5, ustawia obrony przeciwnika na odwrotne do Twoich ataków. | |
taniec śmierci dwaarf | 3 | 12 | Dodaje 4 do ataku fizycznego i magicznego. Postać traci 10 punktów życia. | |
pole bitewne oplx | 4 | 12 | Dowolna | Umagicznienie. Postacie otrzymują X punktów koncentracji. X - Suma poziomów wszystkich szkół. |
cmentarna hiena oplx | 4 | 20 | Każdy trafiony atak przeciwnika zadaje mu 2 * obrażeń. | |
miecz wigoru oplx | 6 | 12 | Umagicznienie. Za każdy trafiony atak otrzymujesz wytrzymałość równą zadanym obrażeniom. | |
diabelskie dzieło pooead | 4 | 32 | Każdy udany atak przeciwnika zabiera mu 10 punktów życia, 15 wytrzymałości oraz 2 punkty kancentracji. | |
hordy piekielne pooead | 6 | 32 | Jeśli twoja postać zadała w poprzedniej rundzie więcej niż 25 ran, postać przeciwnika otrzymuje 30 ran. | |
zbicie siły pooead | 3 | 32 | Przeciwnik otrzymuje rany równe sumie wszystkich ataków (Twoich i przeciwnika). | |
kasacja myśli pooead | 4 | 24 | Wszystkie umagicznienia jakie rzuciłeś w tym pojedynku są poświęcone. Za każde poświęcone umagicznienie otrzymujesz 15 punktów życia i wytrzymałości. | |
ręka mistrza pooead | 2 | 20 | Umagicznienie. Twoje statystyki bojowe podwyższają się o , otrzymujesz 10 punktów życia i wytrzymałości. | |
koszmarny sen pooead | 4 | 32 | Umagicznienie. Na początku każdej rundy przeciwnik traci 15 punktów życia i wytrzxymałości, a jego pierwszy atak nie trafia. | |
zwiększone morale oscar11 | 3 | 16 | Za każdy nieudany atak przeciwnika, w następnej rundzie zwięsza się twój odpowiedni atak o 2, a odpowiedni atak przeciwnika zmniejsza się o 1. | |
pół sen oscar11 | 2 | 1 | Ataki twojej postaci są równe 0, odzyskujesz 25 wytrzymałości. | |
pomoc matki natury oscar11 | 2 | 24 | Jeżeli przeciwnik trafi wszystkimi atakami to twoje zycie powraca do poziomu sprzed walki. | |
cierpienie oscar11 | 2 | 24 | Za każdy udany atak przeciwnika dostajesz 2 punkty koncentracji. | |
wymiana ciosów II oscar11 | 2 | 8 | Jeśli pierwszy magiczny atak przeciwnika trafia, to twój pierwszy atak fizyczny trafia. | |
wumiana ciosów I oscar11 | 2 | 8 | Jeśli pierwszy fizyczny atak przeciwnika trafia, to twój pierwszy atak magiczny trafia. | |
przyjaciel yosi | 0 | 8 | Dowolna | Dostajesz 1 punkt koncentracji. |
replay tavit | 5 | 32 | Cała poprzednia runda (ustawienia ataków, obron i rzucone czary) zostaje powtórzona. | |
deja vu bruno0 | 2 | 15 | Interwencja. W następnej rundzie przeciwnik rzuca taki sam czar jak w tej. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |