Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
ciężka zbroja
finwe
26Wymagana szkołaTwoje obrony zwiekszają sie dwu krotnie a ataki maleja o polowe.
mgła zdrady
ventr
28Wymagana szkołaWymagana szkołaJeślli wybory ataku są różne u obu postaci oba ataki nie trafiają.
walka na ślepo
ventr
36Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPodnosi statystyki bojowe gracza o 1. Wszystkie wybory ataków i obron obu graczy są losowe.
eksplozja esencji
ventr
416DowolnaObie postacie tracą tyle życia i wytrzymałości ile wynosi suma ich statystyk bojowych. Nie działa w 1 i ostatniej rundzie.
karciana kara
oranz
320DowolnaJezeli przeciwnik nie rzuci czaru otrzymuje 20 ran.
oko esencji
oranz
420DowolnaKopiuje czar przeciwnika.
inicjatywa
oranz
38DowolnaInterwencja.
Zmiana inicjatywy w zadawaniu ciosow (dziala tylko w tej rundzie).
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024