perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
golem thangor | 4 | 34 | Umagicznienie. Co rundę przeciwnik traci jedną kartę czaru z ręki. | |
sonda comodo | 4 | 30 | Umagicznienie. Obie obrony przeciwnika zmiejszają się o 4. | |
znajdź słaby punkt comodo | 4 | 24 | Jeśli któraś z obron przeciwnika jest niższa niż 1, otrzymuje on 2 * siła odpowiadającego ataku obrażeń. Jeśli obie obrony są niższe niż 1, bierze się pod uwagę mocniejszy atak. | |
zasłona dymna comodo | 2 | 5 | Przeciwzaklęcie. Czar przeciwnika nie działa. Tracisz połowę wytrzymałości i połowę koncentracji potrzebnej do rzucenia czaru przeciwnika zaokrąglając w górę. | |
pole absorpcyjne comodo | 2 | 10 | Umagicznienie. Nie można rzucać umagicznień. | |
zapasowa kopia danych comodo | 3 | 15 | Umagicznienie. Czary nie mogą zmieniać wyborów ataków i obron umagicznionej postaci. | |
totalne odparowanie comodo | 3 | 20 | Eliminuje wszystkie umagicznienia. | |
skatalizowane odparowanie comodo | 3 | 28 | Eliminuje wszystkie umagicznienia przeciwnika. | |
odparowanie comodo | 3 | 20 | Eliminuje jedno z aktywnych umagicznień przeciwnika. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |