Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
Pojedynek
kronos91
38Wymagana szkołaWymagana szkołaPostacie zadają sobie nawzajem obrażenia równe swojemu podwojonemu atakowi magicznemu
Ujednolicenie
yoyo-007
38Wymagana szkołaWszystkie statystyki ataków i obron dodawane są do obrony magicznej.
Śmierć
yoyo-007
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak odbiera przeciwnikowi 10 życia i 10 wytrzymałości.
Wymiana
yoyo-007
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaGracze zamieniają się kartami z ręki.
Labirynt
vego91
414Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Ataki i obrony przeciwnika są losowe.
stałość
bruno0
215Wymagana szkołaWymagana szkołaZaklęcie użyte przez ciebie w następnej rundzie za każdym razem po użyciu będzie wracać pod twoją rękę.
powrót
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Karta użyta przez przeciwnika wraca na jego rękę.
piekielny urok
elow
428Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik trafi jakimkolwiek atakiem, traci wytrzymałość jakby wszystkie jego ataki były udane, niezależnie od standardowej utraty wytrzymałości.
podkładka
bruno0
15Wymagana szkołaPierwszy atak przeciwnika trafia zadając połowę obrażeń.
nadzieja
ewan99
31Wymagana szkołaTwoja postać otrzymuje 5 punktów życia i 10 punktów wytrzumałości.
ofiara
fenixxxus
216Wymagana szkołaWymagana szkołaTracisz 10 punktów życia. W następnej rundzie przeciwnik traci 25 punktów życia.
plaga
vego91
28Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPostać przeciwnika traci 30 punktów wytrzymałości i zyskuje 5 punktów życia. W następnej rundzie traci 30 punktów życia i zyskuje 5 punktów wytrzymałości.
zniewolenie
vego91
416Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPostać traci tyle punktów życia ile wynosi suma ataku fizycznego i obrony magicznej przeciwnika. Postać przeciwnika nie może używać interwencji do końca walki.
ranek
denaldo1
110Wymagana szkołaPrzeciwnik traci 1 punkt koncentracji.
odrętwienie
bruno0
18Wymagana szkołaW następnej rundzie koszt czaru przeciwnika zwiększa się o 10 punktów wytrzymałości.
imadło wiary
bruno0
215Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZa każdym razem, gdy wybór ataku przeciwnika będzie identyczny z wyborem Twojej obrony przeciwnik traci wytrzymałość równą obronie twojej postaci.
samuraj
panbartek
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWszystkie Twoje ataki fizyczne i wszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają.
deuterium
panbartek
25Wymagana szkołaZmniejsza Twoje ataki o 2. Każdy Twój atak trafia, a jeśli przeciwnik trafi zadaje 2 razy wiecej ran Twojej postaci.
spragniony
elow
324Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik użył w tej rundzie zaklęcia, to w następnej rundzie traci wytrzymałość i koncentrację wymaganą do rzucenia poprzedniego czaru. Maksymanie moze stracić 2 koncentracji.
małpowanie
bruno0
03Wymagana szkołaUstawia wybory ataku identycznie do wyborów ataku przeciwnika.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024