perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
Pojedynek kronos91 | 3 | 8 | Postacie zadają sobie nawzajem obrażenia równe swojemu podwojonemu atakowi magicznemu | |
Ujednolicenie yoyo-007 | 3 | 8 | Wszystkie statystyki ataków i obron dodawane są do obrony magicznej. | |
Śmierć yoyo-007 | 3 | 16 | Każdy udany atak odbiera przeciwnikowi 10 życia i 10 wytrzymałości. | |
Wymiana yoyo-007 | 4 | 24 | Gracze zamieniają się kartami z ręki. | |
Labirynt vego91 | 4 | 14 | Umagicznienie. Ataki i obrony przeciwnika są losowe. | |
stałość bruno0 | 2 | 15 | Zaklęcie użyte przez ciebie w następnej rundzie za każdym razem po użyciu będzie wracać pod twoją rękę. | |
powrót bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Karta użyta przez przeciwnika wraca na jego rękę. | |
piekielny urok elow | 4 | 28 | Jeśli przeciwnik trafi jakimkolwiek atakiem, traci wytrzymałość jakby wszystkie jego ataki były udane, niezależnie od standardowej utraty wytrzymałości. | |
podkładka bruno0 | 1 | 5 | Pierwszy atak przeciwnika trafia zadając połowę obrażeń. | |
nadzieja ewan99 | 3 | 1 | Twoja postać otrzymuje 5 punktów życia i 10 punktów wytrzumałości. | |
ofiara fenixxxus | 2 | 16 | Tracisz 10 punktów życia. W następnej rundzie przeciwnik traci 25 punktów życia. | |
plaga vego91 | 2 | 8 | Postać przeciwnika traci 30 punktów wytrzymałości i zyskuje 5 punktów życia. W następnej rundzie traci 30 punktów życia i zyskuje 5 punktów wytrzymałości. | |
zniewolenie vego91 | 4 | 16 | Postać traci tyle punktów życia ile wynosi suma ataku fizycznego i obrony magicznej przeciwnika. Postać przeciwnika nie może używać interwencji do końca walki. | |
ranek denaldo1 | 1 | 10 | Przeciwnik traci 1 punkt koncentracji. | |
odrętwienie bruno0 | 1 | 8 | W następnej rundzie koszt czaru przeciwnika zwiększa się o 10 punktów wytrzymałości. | |
imadło wiary bruno0 | 2 | 15 | Za każdym razem, gdy wybór ataku przeciwnika będzie identyczny z wyborem Twojej obrony przeciwnik traci wytrzymałość równą obronie twojej postaci. | |
samuraj panbartek | 3 | 12 | Wszystkie Twoje ataki fizyczne i wszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają. | |
deuterium panbartek | 2 | 5 | Zmniejsza Twoje ataki o 2. Każdy Twój atak trafia, a jeśli przeciwnik trafi zadaje 2 razy wiecej ran Twojej postaci. | |
spragniony elow | 3 | 24 | Jeśli przeciwnik użył w tej rundzie zaklęcia, to w następnej rundzie traci wytrzymałość i koncentrację wymaganą do rzucenia poprzedniego czaru. Maksymanie moze stracić 2 koncentracji. | |
małpowanie bruno0 | 0 | 3 | Ustawia wybory ataku identycznie do wyborów ataku przeciwnika. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |