perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
ciągła walka wir333 | 2 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Gdy stracisz wszystkie punkty życia, a suma punktów życia i wytrzymałości przeciwnika jeset większa niż sto to życie przeciwnika spada do 0. |
przebicie wir333 | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | W pierwszej rundzie 1 losowy atak trafia, w 2 rundzie 2 losowe ataki, a w 3 rundzie wszystkie ataki trafiają. |
tarcza gryfa wir333 | 2 | 18 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Nie działają czary zabierające twoją wytrzymałość. |
berserker wir333 | 2 | 8 | ![]() | Twoje ataki zwiększają się o statystyki obron. Twoje obrony spadają do 0. 2 twoje losowe ataki i 1 losowy atak przeciwnika trafiają. |
święty wojownik wir333 | 3 | 12 | ![]() ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Statystyki bojowe zwiększają się o ![]() ![]() |
śmiertelny ucisk wir333 | 3 | 18 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Obie postacie tracą 10 życia. Twoja postać traci 1 punkt koncentracji, a postać przeciwnika 10 punktów wytrzymałości. |
fart wir333 | 5 | 32 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. Ustawia ataki na przeciwne do obron przeciwnika. Nie działa w 5 rundzie. |
cios w klatę student | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() ![]() | Przeciwnik otrzymuje 20 ran. |
antymagiczny talent altarboy | 4 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Każdy czar w grze kosztuje 2 razy więcej wytrzymałości. |
stalowy mur wir333 | 2 | 12 | ![]() ![]() ![]() | Każdy atak fizyczny przeciwnika zadaju mu takie same obrażenia (niezależnie czy te ataki fizyczne trafiły czy nie ). |
kavaii wir333 | 4 | 24 | ![]() ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Każdy udany atak zwiększa na stałe atak/obrone fizyczną o 2. |
adrenalina oranz | 0 | 8 | ![]() | Punkty koncentracji niewykorzystane w tej rundzie zostają dodane do wytrzymalości. |
ogłupienie angel | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Postacie zadaja sobie samym obrazenia rowne 3 * wartość ataku magicznego. |
szkoła przetrwania altarboy | 3 | 16 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Gracze otrzymują co rundę 20 ran. |
łowca czarownic altarboy | 3 | 16 | ![]() ![]() | Przeciwnik traci w następnej rundzie koncentrację równą koncetracji wymaganej do rzucenia czaru którego użył w tej rundzie. |
latarnia ventr | 1 | 10 | Dowolna | Interwencja. Wybierz jedną z 3 wylosowanych kart z twojej talii. W następnej rundzie otrzymujesz wybraną kartę zamiast losowej. Nie wybrane karty nie wracają do talii. Przeciwnik widzi wylosowane karty, nie widzi twojego wyboru. |
miecz starożytnych __white__ | 5 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Podnosi atak fizyczny o 4. Każde trafienie dodaje wytrzymałość rowną połowie zadanych obrażeń (zaokraglając w górę). |
silny cios __white__ | 3 | 16 | ![]() ![]() ![]() | Postać która otrzymała więcej punktow obrażeń w tej rundzie otrzymuje dodatkowe obrażenia równe połowie już otrzymanych. |
spotkanie mistrza __white__ | 3 | 10 | ![]() ![]() | Odejmuje połowe punktow zycia i dodaje je do wytrzymałości. |
celne oko __white__ | 4 | 18 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Postacie zadają sobie nawzajem obrazenia w wysokosci ataku fizycznego. Postacie tracą wytrzymałosc równą zadanym obrażeniom. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |