Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
dopalacz adrenalinowy
oranz
310Wymagana szkołaUmagicznienie.
Niewykorzystane punkty koncentracji zostaja dodane do wytrzymalosci gracza.
biały eter
altarboy
420Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Gracze tracą życie równe wytrzymałości każdego rzuconego czaru oraz wytrzymałość rowną koncetracji każdego rzuconego czaru.
zapłon esencji
altarboy
310Wymagana szkołaGracze otrzymują obrażenia równe swojemu podwojonemu atakowi magicznemu.
manipulacja kosztami
oranz
220Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Przeciwnik placi koszt w wytrzymalosci rzuconych czarow w nastepnej rundzie. Wszystkie ataki przeciwnika trafiają w nastepnej rundzie.
przeciążenie
oranz
316Wymagana szkołaWymagana szkołaCzary rzucone w tej rundzie kosztuja 2 razy więcej wytrzymałości i koncentracji.
eureka!
comodo
210Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaDodaje 7 punktów koncentracji.
genialny wynalazek
comodo
530Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwzaklęcie.
Zmniejsza ataki i obrony przeciwnika do połowy. Zadaje mu tyle obrażeń i zabiera tyle wytrzymałości ile wynosi suma straconych statystyk. Następnie obniża obrony przeciwnika do zera w tej i następnej rundzie. Przeciwnik traci 3 czary.
pikacz
comodo
17Wymagana szkołaPrzeciwnik traci 4 razy poziom technologii wytrzymałości.
pani doktór
comodo
14Wymagana szkołaDodaje 5 razy poziom technologii życia.
petarda
finwe
26Wymagana szkołaZadaje 8 ran przeciwnikowi ty otzymujesz 4 rany.
kleszcze
comodo
28Wymagana szkołaWymagana szkołaW następnej rundzie przeciwnik nie może zmienić ataków, które trafiły.
geniusz
comodo
315Wymagana szkołaUmagicznienie.
Postać traci wszystkie szkoły. W zamian dostaje odpowiednią ilość szkół technologii.
szczyt techniki
comodo
420Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Zamiast jednego z ataków magicnzego lub fizycznego postać atakuje atakiem technologicznym. Atak i obrona technologiczna obu postaci są równe poziomowi ich szkoł technoligii.
materia w proch
ventr
16Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik nie trafi jednym atakiem otrzymuje 8 ran.
subatomowy rozłam
ventr
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik nie trafi dwoma atakami dostaje 15 ran.
zwiększenie poziomu trudności
oranz
220Wymagana szkołaPrzez nastepne 4 - Szkoła rund wszystkie rzucane zaklecia bedą wymagać poziomu szkół o 1 wyższego.
unikalność
oranz
38Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Od nastepnej rundy wszystkie rzucane czary otrzymują wlasność: Interwencja. (Twoje jak i przeciwnika)
nerwo dopalacze
thangor
1050Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPodnosi statystyki ataków o 10 i statystyki obron o 5. W kolejnej rundzie przegrywasz jeśli nie zabiłeś jeszcze przeciwnika. Nie działa w 5 rundzie.
zbroja elektryczna
thangor
320Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Podnosi statystyki bojowe postaci o 2.
zbroja parowa
thangor
16Wymagana szkołaUmagicznienie.
Podnosi obie obrony postaci o 1.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024