Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
ukąszenie skorpiona
finwe
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Przeciwnik otrzymuje 2 * X obrażeń, gdzie X jest równe aktualnej rundzie walki. Jeżeli przciwnik posiada Szkoła otrzymuje 3 obrażenia więcej.
wielki ból
finwe
212Wymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak gracza lub przeciwnika zabiera 4 punkty wytrzymałości przeciwnikowi.
skowyt duszy
ventr
112Wymagana szkołaObie statystyki ataku postaci są zwiększone o pozostała ilość punktów koncentracji. Punkty koncentracji są równe zero.
eksplozja esencji
ventr
416DowolnaObie postacie tracą tyle życia i wytrzymałości ile wynosi suma ich statystyk bojowych. Nie działa w 1 i ostatniej rundzie.
karciana kara
oranz
320DowolnaJezeli przeciwnik nie rzuci czaru otrzymuje 20 ran.
oko esencji
oranz
420DowolnaKopiuje czar przeciwnika.
inicjatywa
oranz
38DowolnaInterwencja.
Zmiana inicjatywy w zadawaniu ciosow (dziala tylko w tej rundzie).
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024