perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
ukąszenie skorpiona finwe | 3 | 24 | Umagicznienie. Przeciwnik otrzymuje 2 * X obrażeń, gdzie X jest równe aktualnej rundzie walki. Jeżeli przciwnik posiada otrzymuje 3 obrażenia więcej. | |
wielki ból finwe | 2 | 12 | Każdy udany atak gracza lub przeciwnika zabiera 4 punkty wytrzymałości przeciwnikowi. | |
skowyt duszy ventr | 1 | 12 | Obie statystyki ataku postaci są zwiększone o pozostała ilość punktów koncentracji. Punkty koncentracji są równe zero. | |
eksplozja esencji ventr | 4 | 16 | Dowolna | Obie postacie tracą tyle życia i wytrzymałości ile wynosi suma ich statystyk bojowych. Nie działa w 1 i ostatniej rundzie. |
karciana kara oranz | 3 | 20 | Dowolna | Jezeli przeciwnik nie rzuci czaru otrzymuje 20 ran. |
oko esencji oranz | 4 | 20 | Dowolna | Kopiuje czar przeciwnika. |
inicjatywa oranz | 3 | 8 | Dowolna | Interwencja. Zmiana inicjatywy w zadawaniu ciosow (dziala tylko w tej rundzie). |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |