perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
infekcja systemu koki | 3 | 24 | Interwencja. Statystyki bojowe przeciwnika zwiększaja sie o 4, w nastepnych dwóch rundach spadaja do 0. | |
zwarcie koki | 3 | 16 | Za każdy udany atak, Twój lub przeciwnika, przeciwnik otrzymuje 5 obrażeń. | |
proszek na ból bruno0 | 2 | 15 | Otrzymujesz 30 punktów życia, pod koniec następnej rundy tracisz 30 punktów życia. Nie działa w 5 rundzie. | |
blokada powtarzalności bruno0 | 4 | 18 | Umagicznienie. Od tej rundy obie postacie nie mogą użyć dwa razy tej samej karty. | |
poprawka bruno0 | 2 | 5 | Umagicznienie. Zadając obrażenia tracisz tyle wytrzymałości ile zadała twoja postać obrażeń po odjęciu wartości odpowiedniej obrony przeciwnika. | |
rentgen altarboy | 3 | 12 | Pokazuje całą talię przeciwnika. | |
szperacz altarboy | 2 | 16 | Umagicznienie. Co rundę pokazuje karty znajdujące sie aktualnia na rece przeciwnika. | |
wizjer altarboy | 0 | 12 | Pokazuje czary aktualnie znajdujące sie na ręce przeciwnika. | |
laska technologa altarboy | 1 | 12 | Poziom szkół Twojej postaci wzrasta o 1, dostajesz o 1 punkt koncetracji mniej. | |
turbulencje * | 4 | 0 | Przeciwnik otrzymuje obrażenia równe wartościom ataków które ustawił. Tracisz wytrzymałośc równa sumie wartości tych atakow. | |
skażenie arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Przeciwnik traci 3 * wytrzymałości i życia, Ty tracisz 2 * wytrzymałości i życia. | |
laser xzar | 3 | 18 | Zadaje przeciwnikowi 15 obrażeń. | |
silnik rkietowy tom_ash | 3 | 24 | Umagicznienie. Do końca pojedynku masz incjatywę, przeciwnik do końca pojedynku ma 15 sekund na wykonanie ruchu. | |
koprocesor macgwadky | 3 | 24 | Umagicznienie. Interwencja. Gracz zużywa dwukrotnie mniej punktów (zaokrąglając w górę) koncentracji przy zmienianiu wyborów ataków i obron. | |
wyładowanie łańcuchowe arch_plagia | 3 | 30 | Każdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 8 punktów życia. | |
zwarcie arch_plagia | 3 | 20 | Każdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 5 punktów życia. | |
wynalazca arch_plagia | 2 | 24 | Umagicznienie. Dodaje koncentracji, tracisz wytrzymałości. | |
bomba atomowa arch_plagia | 6 | 36 | Interwencja. Przeciwnik traci 50 punktów życia. Ty tracisz 25 punktów życia. | |
techniczna bariera wir333 | 2 | 24 | Umagicznienie. Ustawia 1 obronę na przeciwną do ataków przeciwnika. | |
zmęczenie wir333 | 4 | 24 | Umagicznienie. Obrona przeciwnika zostaje zmniejszona o 1 przy każdym udanym bloku, a atak zostaje zmniejszony o 1 przy każdym udanym ataku. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |