perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
nieumarły sługa janeo | 4 | 36 | Umagicznienie. Corundę podwyższa poziom atakow twojej postaci na stale o 3, odbierajac ci 2* * podwyzszenie ataku życi. | |
rdza deezmo | 2 | 8 | Umagicznienie. Atak fizyczny przeciwnika maleje o 1 w każdej turze. | |
podkręcony procesor koki | 3 | 16 | Umagicznienie. Statystyki postaci rosną o 2 co rundę przy czym w ostatniej rundzie spadaja do 0. | |
amfetamina gilbercik | 4 | 16 | Umagicznienie. Interwencja. Sprzężenie: Postać otrzymuje dodatkowe punktów koncentracji. Traci 3 x punktów wytrzymałości. | |
kofeina gilbercik | 3 | 5 | Postać otrzymuje 10 x . Obie obrony zostają obniżone o | |
przywłaszczenie bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Jeżeli przeciwnik użyje karty identycznej jak jedna z tych, które masz pod ręką w momencie rzucenia tego czaru, to zadziała on tak jakbyś ty go użył. | |
nauka czaru racoon | 3 | 18 | W następnej rundzie oprócz normalnego czaru rzucasz ten sam co przeciwnik w tej rundzie. | |
ograniczenie umysłu bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Od następnej rundy nie można używać czarów zużywających więcej niż 3 punkty koncentracji. | |
skupienie mocy bruno0 | 2 | 10 | Umagicznienie. Otrzymujesz 10 punktów życia i wytrzymałości. Każdy udany atak przeciwnika odbiera ci 2 punkty koncentracji. | |
druga strona lustra cortez | 4 | 8 | Dowolna | Czar przeciwnika działa na odwrót. |
ambicja nieziemski | 4 | 20 | Jeżeli wszystkie statystyki ataków, obron, życia i wytrzymałości przeciwnika są większe od Twoich to spadają one do Twojego poziomu. | |
ograniczone działanie nieziemski | 4 | 24 | Przeciwnik może do końca gry zmienić ustawienia ataków/obron 5 razy. | |
niepewność nieziemski | 3 | 12 | Czary rzucane przez przeciwnika mogą nie zadziałać. | |
system maskujący nieziemski | 3 | 20 | Przeciwnik nie widzi Twoich statystyk ataków, obron, wartości życia i wytrzymałości oraz rzucanych czarów. | |
powtórka nieziemski | 3 | 20 | Obaj gracze rzucają w tej rundzie takie same czary jak w poprzedniej. | |
wysokie IQ nieziemski | 4 | 32 | Jeżeli suma wszystkich statystyk ataków i obron, życia i wytrzymałości przeciwnika jest mniejsza niż 120 to życie lub wytrzymałość przeciwnika spada do zera. | |
Wyniszczające Lekarstwo nieziemski | 2 | 15 | Wartości życia i wytrzymałości obu graczy zamieniają się miejscami. | |
kontra arch_plagia | 4 | 12 | Dowolna | Każda twoja udana obrona powoduje trafienie twojego kolejnego ataku. |
virus arch_plagia | 2 | 8 | Umagicznienie. Obiniża statystyki bojowe przeciwnika o . Obniża twoje statystyki bojowe o /2 | |
mozliwości bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Interwencja. Statystyki ataków twojej postaci powiększają się o odpowiednie statystyki obron. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |