Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
necracja obrażeń
wojjo
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci wytrzymałoąć równą obrazeniom zadanym twojej postaci.
przespana lekcja
oranz
432Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
W przypadku przegranej walki przeciwnik nie dostaje punktów doświadczenia. Zużywa wszystkie punkty wytrzymałości.
długotrwała amnezja
oranz
250Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Przeciwnik traci wszystkie karty z talii oprucz tych które ma na ręku.
krótkotrwała amnezja
oranz
420Wymagana szkołaInterwencja.
W następnej rundzie przeciwnik traci wszystkie karty z reki. W kolejnej rundzie otrzymuje 5 nowych kart z talii.
zniszczenie czarów
oranz
316Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Za każde 10 ran które zadasz przeciwnikowi traci on 1 kartę czaru z reki (punkty nie zaokrąglaja się).
opóźnienie
oranz
410Wymagana szkołaW nastepnej rundzie wszystkie czary dzialaja pod koniec rundy (nie dotyczy umagicznien rzuconych wczesniej).
gniew magii
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaIlosć obrażeń jakie zadał ci przeciwnik zostaje pomnożona przez 2 i odjęta od życia przeciwnika.
zmęczenie
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Obrona przeciwnika zostaje zmniejszona o 1 przy każdym udanym bloku, a atak zostaje zmniejszony o 1 przy każdym udanym ataku.
stalowy mur
wir333
212Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy atak fizyczny przeciwnika zadaju mu takie same obrażenia (niezależnie czy te ataki fizyczne trafiły czy nie ).
szczurzy pomiot
wir333
220Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZadaje 10 * Szkoła obrażeń przeciwnikowi.
kavaii
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy udany atak zwiększa na stałe atak/obrone fizyczną o 2.
narkotyzm
wir333
315Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Statystyki przeciwnika zmniejszone są o 2.
magiczna niemoc
wir333
212Wymagana szkołaWymagana szkołaNiszczy 4 losowe czary przeciwnika. Przeciwnik nie otrzymuje więcej czarów.
dopalacz adrenalinowy
oranz
310Wymagana szkołaUmagicznienie.
Niewykorzystane punkty koncentracji zostaja dodane do wytrzymalosci gracza.
adrenalina
oranz
08Wymagana szkołaPunkty koncentracji niewykorzystane w tej rundzie zostają dodane do wytrzymalości.
ogłupienie
angel
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPostacie zadaja sobie samym obrazenia rowne 3 * wartość ataku magicznego.
rozbłysk energii
altarboy
320Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWszystkie czary rzucone w następnej rundzie kosztują 0 wytrzymałości.
biały eter
altarboy
420Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Gracze tracą życie równe wytrzymałości każdego rzuconego czaru oraz wytrzymałość rowną koncetracji każdego rzuconego czaru.
zapłon esencji
altarboy
310Wymagana szkołaGracze otrzymują obrażenia równe swojemu podwojonemu atakowi magicznemu.
szkoła przetrwania
altarboy
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Gracze otrzymują co rundę 20 ran.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024