perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
finalny cios keroth | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Zadaje 20 obrażeń przeciwnikowi. Jeżeli po rzuceniu tego czaru jego życie jest poniżej 0, przeciwnik nie zadaje obrazeń w tej rundzie. |
dekoncentrujący cios tavit | 2 | 20 | ![]() ![]() | Jeśli przeciwnik rzuci w tej rundzie czar, traci 2 * koncentrację potrzebną do jego rzucenia. |
koprocesor macgwadky | 3 | 24 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Interwencja. Gracz zużywa dwukrotnie mniej punktów (zaokrąglając w górę) koncentracji przy zmienianiu wyborów ataków i obron. |
wyrwanie esencji tavit | 3 | 20 | ![]() ![]() ![]() | Jeśli przeciwnik rzuci czar, jego koszt liczony jest podwójnie. |
restart oplx | 4 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Przywraca życie i wytrzymałość straconą w poprzedniej rundzie. |
rezystancja mackgwadky | 2 | 18 | Dowolna | Obrażenia zadane atakami magicznymi przez przeciwnika są zmniejszone o połowę. |
wyładowanie łańcuchowe arch_plagia | 3 | 30 | ![]() ![]() ![]() | Każdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 8 punktów życia. |
zwarcie arch_plagia | 3 | 20 | ![]() ![]() | Każdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 5 punktów życia. |
generał arch_plagia | 6 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. Umagicznienie. Twoje ataki kosztują o 1/3 mniej wytrzymałości. |
pole bitwy arch_plagia | 7 | 45 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. W następnej rundzie wszystkie ataki trafiają (twoje i przeciwnika). |
błogosławiony cios tavit | 4 | 30 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. Jeśli gracz ma maksymalną liczbę punktów życia, punkty życia przeciwnika spadają do 0. Nie działa w pierwszej rundzie. |
wizerunek diabła kimilo | 2 | 12 | ![]() ![]() ![]() | Każdy udany atak przeciwnika zabiera mu 10 życia i 10 wytrzymałosśi. |
lustro wytrzymałości tavit | 3 | 30 | ![]() ![]() ![]() | Udany atak fizyczny wyrównuje poziom wytrzymałości postaci do poziomu wytrzymałości przeciwnika. |
wynalazca arch_plagia | 2 | 24 | ![]() | Umagicznienie. Dodaje ![]() ![]() |
fizyczna konfrontacja arch_plagia | 3 | 24 | ![]() | Zmniejsza statystyki magiczne obu postaci o ![]() ![]() |
magiczna konfrontacja arch_plagia | 3 | 24 | ![]() | Zmniejsza statystyki fizyczne obu postaci o ![]() ![]() |
krucjata arch_plagia | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Każdy udany atak przywraca ![]() ![]() |
bomba atomowa arch_plagia | 6 | 36 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. Przeciwnik traci 50 punktów życia. Ty tracisz 25 punktów życia. |
magiczne wyciszenie ossama | 4 | 24 | ![]() ![]() | Czar zadaje 5 * ![]() ![]() |
wytrącenie czary altarboy | 4 | 16 | ![]() ![]() | Przeciwzaklęcie. Czar przeciwnika nie działa. Aby ten czar zadziałał musisz mieć inicjatywę. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |