perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
cios w klatę student | 3 | 24 | Przeciwnik otrzymuje 20 ran. | |
święta ziemia tomek1919 | 3 | 24 | Umagicznienie. Zabiera przeciwnikowi 3 * życia. | |
zniszczenie czarów oranz | 3 | 16 | Interwencja. Za każde 10 ran które zadasz przeciwnikowi traci on 1 kartę czaru z reki (punkty nie zaokrąglaja się). | |
stalowy mur wir333 | 2 | 12 | Każdy atak fizyczny przeciwnika zadaju mu takie same obrażenia (niezależnie czy te ataki fizyczne trafiły czy nie ). | |
odnowa biologiczna racoon | 3 | 1 | Postać odzyskuje 7 punktów wytrzymałości. | |
magiczny pocisk racoon | 1 | 1 | Zadaje 3 * (ilość szkół) ran przeciwnikowi. Nie można blokować antyczarem. | |
łaska finwe | 2 | 6 | Jeżeli przeciwnik użyje tego samego ataku 3 razy odzyskujesz 20 życia. | |
mgła zdrady ventr | 2 | 8 | Jeślli wybory ataku są różne u obu postaci oba ataki nie trafiają. | |
amnezja oranz | 2 | 12 | Przeciwnik przez X rund traci z ręki kartę czaru, gdzie X to poziom rzucającego. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |