Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
duch ognia
bruno0
210Wymagana szkołaUmagicznienie.
Zadaje przeciwnikowi obrażenia równe połowie ataku fizycznego twojej postaci.
duch wody
bruno0
212Wymagana szkołaUmagicznienie.
Dodaje punkty życia równe obronie magicznej twojej postaci, ale nie więcej niż 6.
duch ziemi
bruno0
310Wymagana szkołaUmagicznienie.
Dodaje punkty wytrzymałości równe obronie fizycznej Twojej postaci.
uderzenie gromu
*
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZabiera 5 * suma wszystkich szkół przeciwnika wytrzymałości. W następnej rundzie otrzymujesz 2 koncentracji mniej.
ukojenie bólu
*
26Wymagana szkołaLeczy 5 ran.
ognisty miecz
arch_plagia
624Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Każdy twój udany atak zadaje dodtkowe 2 * Szkoła obrażeń.
uderzenie pioruna kulistego
wir333
328Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaObydwie postacie tracą 50 życia.
długotrwała amnezja
oranz
250Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Przeciwnik traci wszystkie karty z talii oprucz tych które ma na ręku.
opóźnienie
oranz
410Wymagana szkołaW nastepnej rundzie wszystkie czary dzialaja pod koniec rundy (nie dotyczy umagicznien rzuconych wczesniej).
gniew magii
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaIlosć obrażeń jakie zadał ci przeciwnik zostaje pomnożona przez 2 i odjęta od życia przeciwnika.
szczurzy pomiot
wir333
220Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZadaje 10 * Szkoła obrażeń przeciwnikowi.
kavaii
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy udany atak zwiększa na stałe atak/obrone fizyczną o 2.
teraz albo nigdy
oranz
1060Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Wytrzymałość obu postaci spada do zera.
ukąszenie skorpiona
finwe
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Przeciwnik otrzymuje 2 * X obrażeń, gdzie X jest równe aktualnej rundzie walki. Jeżeli przciwnik posiada Szkoła otrzymuje 3 obrażenia więcej.
piekące słońce
ventr
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaNie zadajesz obrażeń w tej rundzie. Jeśli przeciwnik nie trafi wszystkimi atakami jego punkty życia spadają do 0. Nie działa w pierwszej rundzie.
przyprawa
ventr
28Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy udany atak (twój lub przeciwnika) dodaje ci 1 punkt wytrzymałości.
absorpcja czaru
oranz
410Wymagana szkołaKopiuje czar rzucony przez przeciwnika, ponosisz połowę kosztu wytrzymalości tego czaru.
porażenie
slayer88
324Wymagana szkołaKażdy czar przeciwnika zadaje mu obrażenia równe 3 * ilość koncentracji potrzebną do rzucenia tego czaru.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024