perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
dominacja prawdy arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom | |
dominacja czasu arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom | |
alfa i omega arch_plagia | 6 | 32 | Interwencja. Postać zyskuje 10 * punktów życia i wytrzymałości. Przeciwnik traci 10 * życia i wytrzymałości. | |
prawda arch_plagia | 4 | 24 | Postać przeciwnika traci 5 * życia i 10 * wytrzymałości. | |
obłęd arch_plagia | 3 | 24 | Umagicznienie. Interwencja. Twoje statystyki bojowe są zwiększane o sumę szkół oprócz i | |
terror arch_plagia | 4 | 24 | Statystyki bojowe przeciwnika są dzielone przez 2. | |
głupota arch_plagia | 3 | 12 | Każdy udany atak magiczny uniemożliwia przeciwnikowi rzucanie zaklęć przez /2 rund. | |
uderzenie magią arch_plagia | 3 | 12 | Umagicznienie. Interwencja. Sprzeżenie Udany atak magiczny uniemożliwia rzucenie antyczaru w kolejnej rundzie. | |
teraz albo nigdy arch_plagia | 4 | 1 | Dowolna | Twoje statystyki bojowe rosną o 3 * suma wszystkich szkół. W następnej rundzie twoje statystyki spadają do 0. Koszt czaru rośnie o 3 * suma wszystkich szkół punktów wytrzymałości. Nie działa w 5 rundzie |
skażenie arch_plagia | 3 | 15 | Umagicznie. Postacie tracą 5* życia co rundę i otrzymują punktów koncentracji. | |
virus arch_plagia | 3 | 1 | Interwencja. Umagicznienie. Obniża statystyki bojowe przeciwnika o . Koszt wzrasta o 8 * wytrzymałości. | |
sniper arch_plagia | 2 | 8 | Umagicznienie. Każdy twój udany atak zadaje dodatkowo 2 * obrażeń. | |
zabójczy wzrok cortez | 4 | 32 | Jeżeli przeciwnik w tej rundzie będzie miał ataki i obrony takie same (wszystkie ataki magiczne wszystkie obrony magiczne lub wszystkie ataki fizyczne i wszystkie obrony fizyczne) jego punkty życia spadają do 0. | |
skóra z żelaza ziela | 5 | 36 | Umagicznienie. Każdy nieudany atak przeciwnika pozbawia go 4 punktów życia, udany 6 a twoj udany atak pozbawia 8. | |
mroczny wojownik ziela | 4 | 30 | Każdy atak którym trafi przeciwnik obniza każda jego statystykę o 1, a twoją podwyższa o 3. Dziala do końca walki. | |
siła byka ziela | 3 | 18 | Twoje statystyki powiekszone są o liczbę punktów koncetracji na początku rundy. Co runde po rzuceniu czaru twoje statystyki ulegaja obnizeniu o 1. Nie można użyć w 5 rundzie. | |
stan medytacji farna | 5 | 0 | Twoje ataki nie trafiają, otrzymujesz twoj poziom * punktów wytrzymałości. | |
zderzenie myśli elow | 3 | 24 | Jesli postać przeciwnika zużyła wszystkie punkty koncentracji dostępne w tej rundzie traci 3 losowe czary. | |
bomba antymaterii farna | 5 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika otrzymuje 10 obrażeń, twoja postać otrzymuje 4 obrażenia. | |
siła wampiryzmu janeo | 4 | 36 | Umagicznienie. Używa na zmiane kart Wyssanie Życia i Wyssanie Witalnosci nie obarczajac gracza dodatkowymi kosztami. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |