perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
sztuczna kończyna oplx | 1 | 8 | Leczy 3 * ran. | |
radioaktywne odpadki wir333 | 3 | 32 | Co rundę postać przeciwnika traci 15 * punktów życia, a twoja postać traci 8 * punktów życia. | |
miny wir333 | 3 | 20 | Każdy udany atak powoduje utratę w następnej rundzie 1 punktu koncentracji. | |
dominacja geniuszu arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom | |
skażenie arch_plagia | 3 | 15 | Umagicznie. Postacie tracą 5* życia co rundę i otrzymują punktów koncentracji. | |
virus arch_plagia | 3 | 1 | Interwencja. Umagicznienie. Obniża statystyki bojowe przeciwnika o . Koszt wzrasta o 8 * wytrzymałości. | |
sniper arch_plagia | 2 | 8 | Umagicznienie. Każdy twój udany atak zadaje dodatkowo 2 * obrażeń. | |
bomba antymaterii farna | 5 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika otrzymuje 10 obrażeń, twoja postać otrzymuje 4 obrażenia. | |
rdza deezmo | 2 | 8 | Umagicznienie. Atak fizyczny przeciwnika maleje o 1 w każdej turze. | |
podkręcony procesor koki | 3 | 16 | Umagicznienie. Statystyki postaci rosną o 2 co rundę przy czym w ostatniej rundzie spadaja do 0. | |
amfetamina gilbercik | 4 | 16 | Umagicznienie. Interwencja. Sprzężenie: Postać otrzymuje dodatkowe punktów koncentracji. Traci 3 x punktów wytrzymałości. | |
kofeina gilbercik | 3 | 5 | Postać otrzymuje 10 x . Obie obrony zostają obniżone o | |
przywłaszczenie bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Jeżeli przeciwnik użyje karty identycznej jak jedna z tych, które masz pod ręką w momencie rzucenia tego czaru, to zadziała on tak jakbyś ty go użył. | |
ograniczenie umysłu bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Od następnej rundy nie można używać czarów zużywających więcej niż 3 punkty koncentracji. | |
ambicja nieziemski | 4 | 20 | Jeżeli wszystkie statystyki ataków, obron, życia i wytrzymałości przeciwnika są większe od Twoich to spadają one do Twojego poziomu. | |
ograniczone działanie nieziemski | 4 | 24 | Przeciwnik może do końca gry zmienić ustawienia ataków/obron 5 razy. | |
niepewność nieziemski | 3 | 12 | Czary rzucane przez przeciwnika mogą nie zadziałać. | |
system maskujący nieziemski | 3 | 20 | Przeciwnik nie widzi Twoich statystyk ataków, obron, wartości życia i wytrzymałości oraz rzucanych czarów. | |
powtórka nieziemski | 3 | 20 | Obaj gracze rzucają w tej rundzie takie same czary jak w poprzedniej. | |
wysokie IQ nieziemski | 4 | 32 | Jeżeli suma wszystkich statystyk ataków i obron, życia i wytrzymałości przeciwnika jest mniejsza niż 120 to życie lub wytrzymałość przeciwnika spada do zera. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |