perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
lekki umysł ossama | 2 | 16 | Umagicznienie. Każdy twój czar kosztuje koncentracji mniej oraz 3 * mniej wytrzymałości. | |
wygaszanie arch_plagia | 4 | 24 | Przeciwnik traci * ilość szkół przeciwnika punktów wytrzymałości. | |
tancerz kości oplx | 4 | 16 | Zadaje przeciwnikowi X ran. X = suma statystyk magicznych razy | |
dominacja śmierci arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom | |
alfa i omega arch_plagia | 6 | 32 | Interwencja. Postać zyskuje 10 * punktów życia i wytrzymałości. Przeciwnik traci 10 * życia i wytrzymałości. | |
obłęd arch_plagia | 3 | 24 | Umagicznienie. Interwencja. Twoje statystyki bojowe są zwiększane o sumę szkół oprócz i | |
terror arch_plagia | 4 | 24 | Statystyki bojowe przeciwnika są dzielone przez 2. | |
teraz albo nigdy arch_plagia | 4 | 1 | Dowolna | Twoje statystyki bojowe rosną o 3 * suma wszystkich szkół. W następnej rundzie twoje statystyki spadają do 0. Koszt czaru rośnie o 3 * suma wszystkich szkół punktów wytrzymałości. Nie działa w 5 rundzie |
siła wampiryzmu janeo | 4 | 36 | Umagicznienie. Używa na zmiane kart Wyssanie Życia i Wyssanie Witalnosci nie obarczajac gracza dodatkowymi kosztami. | |
nieumarły sługa janeo | 4 | 36 | Umagicznienie. Corundę podwyższa poziom atakow twojej postaci na stale o 3, odbierajac ci 2* * podwyzszenie ataku życi. | |
druga strona lustra cortez | 4 | 8 | Dowolna | Czar przeciwnika działa na odwrót. |
kontra arch_plagia | 4 | 12 | Dowolna | Każda twoja udana obrona powoduje trafienie twojego kolejnego ataku. |
mozliwości bruno0 | 3 | 15 | Umagicznienie. Interwencja. Statystyki ataków twojej postaci powiększają się o odpowiednie statystyki obron. | |
odmiana bruno0 | 5 | 15 | Interwencja. Zamienia punkty życia z punktami wytrzymałości u obu postaci. | |
komar panbartek | 10 | 0 | Dowolna | Jesli masz 0 punktów wytrzymalości na koniec rundy, a przeciwnik ma wytrzymalość wiekszą niż 20% traci 20% punków życia. |
Wróg na śmierć i życie fenixxxus | 4 | 40 | Tracisz do końca walki 2 poziomy , a przeciwnik traci 30 punktów wytrzymłóóści i 20 punktów życia, jeżeli masz wyższy poziom. Jeżeli masz niższy poziom to tracisz 10 punktów życia i 15 punktów wytrzymałości, przeciwnik traci wszytskie | |
Wezwanie szkieletu fenixxxus | 4 | 25 | Umagicznienie. Statystyki bojowe rosną o statystyki Szkieletora na X poziomie. X = 1+ | |
Szybki Refleks fenixxxus | 3 | 25 | Dowolna | W następnejrundzie możesz wykonać dowolną ilość zmian ataków/obron bez straty punktów koncentracji. |
Śmierć yoyo-007 | 3 | 16 | Każdy udany atak odbiera przeciwnikowi 10 życia i 10 wytrzymałości. | |
piekielny urok elow | 4 | 28 | Jeśli przeciwnik trafi jakimkolwiek atakiem, traci wytrzymałość jakby wszystkie jego ataki były udane, niezależnie od standardowej utraty wytrzymałości. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |