perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
zmiana woli ossama | 2 | 12 | W następnej rundzie czary rzucone przez postacie działają na odwrotne postacie. | |
pole magii arch_plagia | 3 | 16 | Umagicznienie. Zadaje 3 * obrażeń przeciwnikowi w każdej rundzie w której nie rzuci czaru. | |
powtórka arch_plagia | 3 | 18 | Sprzężenie: Używa czaru z poprzedniej rundy. | |
czas arch_plagia | 1 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać nie traci koncentracji za zmiane ataków i obron. | |
teleport arch_plagia | 1 | 12 | Trzeci atak przeciwnika nie trafia. | |
dominacja czasu arch_plagia | 3 | 18 | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom | |
głupota arch_plagia | 3 | 12 | Każdy udany atak magiczny uniemożliwia przeciwnikowi rzucanie zaklęć przez /2 rund. | |
uderzenie magią arch_plagia | 3 | 12 | Umagicznienie. Interwencja. Sprzeżenie Udany atak magiczny uniemożliwia rzucenie antyczaru w kolejnej rundzie. | |
zderzenie myśli elow | 3 | 24 | Jesli postać przeciwnika zużyła wszystkie punkty koncentracji dostępne w tej rundzie traci 3 losowe czary. | |
nauka czaru racoon | 3 | 18 | W następnej rundzie oprócz normalnego czaru rzucasz ten sam co przeciwnik w tej rundzie. | |
skupienie mocy bruno0 | 2 | 10 | Umagicznienie. Otrzymujesz 10 punktów życia i wytrzymałości. Każdy udany atak przeciwnika odbiera ci 2 punkty koncentracji. | |
Pojedynek kronos91 | 3 | 8 | Postacie zadają sobie nawzajem obrażenia równe swojemu podwojonemu atakowi magicznemu | |
zniewolenie vego91 | 4 | 16 | Postać traci tyle punktów życia ile wynosi suma ataku fizycznego i obrony magicznej przeciwnika. Postać przeciwnika nie może używać interwencji do końca walki. | |
magiczne zwierciadło yoyo-007 | 4 | 24 | Umagicznienie. Przeciwnik otrzymuje tyle samo ran ile zadał bezpośrednio czarem (np."Bójką"). Nie działa na umagicznienia. | |
etheryczna osłona bruno0 | 2 | 10 | Jeżeli przeciwnik użyje zaklęcia odbierającego punkty życia Twojej postaci, to zamiast odbierać punkty życia dodaje Twojej postaci tyle wytrzymałości ile miał odebrać życia. | |
spowolnienie bruno0 | 5 | 18 | Interwencja. Ataki przeciwnika nie tworzą komba. | |
żelazne wrota elow | 5 | 12 | Jeśli przeciwnik nie trafi żadnym atakiem, twoje punkty wytrzymałości odnawiają się. | |
samowyzwalacz bruno0 | 5 | 15 | Czar rzucony w następnej rundzie działa jak umagicznienie. W każdej rundzie tracisz wytrzymałość i koncentrację potrzbną do rzucenia "umagicznianego" zaklęcia. | |
odrzucenie bruno0 | 2 | 15 | Przeciwnik nie może do końca pojedynki użyć karty, której użył w tej rundzie. | |
magicpower bruno0 | 2 | 12 | Atak fizyczny i obie obrony są dodane do ataku magicznego. Atak fizyczny i obie obrony spadają do 0. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |