Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
lodowy pocisk
bruno0
215Wymagana szkołaZadajesz 5 ran postaci przeciwnika, koszt rzucenia zaklęć u przeciwnika wzrasta o 1 punkt koncentracji.
blokada powtarzalności
bruno0
418Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Od tej rundy obie postacie nie mogą użyć dwa razy tej samej karty.
odrzucenie
bruno0
215Wymagana szkołaPrzeciwnik nie może do końca pojedynki użyć karty, której użył w tej rundzie.
włócznia przeznaczenia
yosi
216Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Dostajesz na początku rundy ilość koncentracji równą ilości trafionych ataków w rundzie poprzedniej.
pogromca
yoyo-007
524Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUniemozliwia leczenie się przeciwnikowi.
poprawka
bruno0
25Wymagana szkołaUmagicznienie.
Zadając obrażenia tracisz tyle wytrzymałości ile zadała twoja postać obrażeń po odjęciu wartości odpowiedniej obrony przeciwnika.
czarny kot
panbartek
415Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Przeciwnik nie trafia jednym atakiem. Twoja postać dostaje tyle punktów życia ile przeciwnik by zadal tym nie trafionym atakiem.
koronacja
panbartek
28Wymagana szkołaWymagana szkołaW nastepnej rundzie przeciwnik nie trafia atakami, a Twoje ataki sa zwiększone o 4.
oślepienie
bruno0
010Wymagana szkołaJeżeli w tej rundzie nie zmieniłeś ustawień ataków i obron to otrzymujesz 2 * Szkoła koncentracji.
zamarzanie
bruno0
524Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Przeciwnik otrzymuje 1 punkt koncentracji mniej za każdą rundę działania czaru.
inkwizytor
bruno0
220Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Twoja postać otrzymuje odporność na wszystkie czary odbierające koncentracje.
przeczucie
altarboy
212Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaGracz zostaje powiadomiony o każdej złotej karcie znajdującej sie na ręku przeciwnika. Czar działa przez Szkoła rund.
rentgen
altarboy
312Wymagana szkołaWymagana szkołaPokazuje całą talię przeciwnika.
szperacz
altarboy
216Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Co rundę pokazuje karty znajdujące sie aktualnia na rece przeciwnika.
wizjer
altarboy
012Wymagana szkołaWymagana szkołaPokazuje czary aktualnie znajdujące sie na ręce przeciwnika.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024