perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
zwarcie koki | 3 | 16 | ![]() ![]() | Za każdy udany atak, Twój lub przeciwnika, przeciwnik otrzymuje 5 obrażeń. |
proszek na ból bruno0 | 2 | 15 | ![]() ![]() | Otrzymujesz 30 punktów życia, pod koniec następnej rundy tracisz 30 punktów życia. Nie działa w 5 rundzie. |
kowal polak1988 | 4 | 20 | ![]() ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Co rundę statystyki ataków i obron twojej postaci rosną o 2. |
zagrożenie bruno0 | 4 | 12 | ![]() | Interwencja. Obie postacie nie zadają obrażeń w tej rundzie. Za każdym razem gdy ich wybór ataku jest identyczny, tracą wytrzymałość równą wysokości odpowiedniego ataku. |
kanibalizm bruno0 | 3 | 16 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Każdy Twój udany atak dodaje twojej postaci ![]() |
obleśny urbanek bruno0 | 4 | 20 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. Przeciwnik traci wszystkie karty leczące jakie ma na "ręku". |
spowolnienie bruno0 | 5 | 18 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. Ataki przeciwnika nie tworzą komba. |
wola walki bruno0 | 2 | 5 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Twoje udane ataki odbierają połowe wytrzymałości, dodatkowo obierają punkty życia twojej postaci równe połowie wysokości użytego ataku. |
zdrada wiary bruno0 | 2 | 10 | ![]() ![]() | Jeżeli przeciwnik użył zaklęcia leczącego, to zamiast dodać mu punkty życia, odbierze mu ich odpowiednią ilość. |
lobotomia ventr | 4 | 0 | Dowolna | Interwencja. Nie działa w 5 rundzie. Jeśli masz więcej niż 0 wytrzymałości, czar rzucony przez przeciwnika nie działa. Usuwa z talii przeciwnika wszystkie kopie rzuconego przez niego w tej rundzie czaru. Tracisz 1/3 początkowej wytrzymało�ci i początkowych punktów życia. Losowy atak przeciwnika nie trafia. |
obłęd bruno0 | 6 | 24 | ![]() ![]() | Postacie zamiast zadawać sobie obrażenia atakami, dodają sobie nawzajem punkty życia. |
żelazne wrota elow | 5 | 12 | ![]() ![]() | Jeśli przeciwnik nie trafi żadnym atakiem, twoje punkty wytrzymałości odnawiają się. |
samowyzwalacz bruno0 | 5 | 15 | ![]() ![]() ![]() | Czar rzucony w następnej rundzie działa jak umagicznienie. W każdej rundzie tracisz wytrzymałość i koncentrację potrzbną do rzucenia "umagicznianego" zaklęcia. |
lodowa bariera bruno0 | 4 | 1 | ![]() ![]() | Ataki fizyczne przeciwnika nie trafiają dopóki nie użyje on ![]() ![]() |
kondycja altarboy | 3 | 16 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Każdy Twoj trafiony atak kosztuje o 2 * ![]() |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |