perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
zwarcie koki | 3 | 16 | Za każdy udany atak, Twój lub przeciwnika, przeciwnik otrzymuje 5 obrażeń. | |
proszek na ból bruno0 | 2 | 15 | Otrzymujesz 30 punktów życia, pod koniec następnej rundy tracisz 30 punktów życia. Nie działa w 5 rundzie. | |
kowal polak1988 | 4 | 20 | Umagicznienie. Co rundę statystyki ataków i obron twojej postaci rosną o 2. | |
zagrożenie bruno0 | 4 | 12 | Interwencja. Obie postacie nie zadają obrażeń w tej rundzie. Za każdym razem gdy ich wybór ataku jest identyczny, tracą wytrzymałość równą wysokości odpowiedniego ataku. | |
kanibalizm bruno0 | 3 | 16 | Umagicznienie. Każdy Twój udany atak dodaje twojej postaci życia. | |
obleśny urbanek bruno0 | 4 | 20 | Interwencja. Przeciwnik traci wszystkie karty leczące jakie ma na "ręku". | |
spowolnienie bruno0 | 5 | 18 | Interwencja. Ataki przeciwnika nie tworzą komba. | |
wola walki bruno0 | 2 | 5 | Umagicznienie. Twoje udane ataki odbierają połowe wytrzymałości, dodatkowo obierają punkty życia twojej postaci równe połowie wysokości użytego ataku. | |
zdrada wiary bruno0 | 2 | 10 | Jeżeli przeciwnik użył zaklęcia leczącego, to zamiast dodać mu punkty życia, odbierze mu ich odpowiednią ilość. | |
lobotomia ventr | 4 | 0 | Dowolna | Interwencja. Nie działa w 5 rundzie. Jeśli masz więcej niż 0 wytrzymałości, czar rzucony przez przeciwnika nie działa. Usuwa z talii przeciwnika wszystkie kopie rzuconego przez niego w tej rundzie czaru. Tracisz 1/3 początkowej wytrzymało�ci i początkowych punktów życia. Losowy atak przeciwnika nie trafia. |
obłęd bruno0 | 6 | 24 | Postacie zamiast zadawać sobie obrażenia atakami, dodają sobie nawzajem punkty życia. | |
żelazne wrota elow | 5 | 12 | Jeśli przeciwnik nie trafi żadnym atakiem, twoje punkty wytrzymałości odnawiają się. | |
samowyzwalacz bruno0 | 5 | 15 | Czar rzucony w następnej rundzie działa jak umagicznienie. W każdej rundzie tracisz wytrzymałość i koncentrację potrzbną do rzucenia "umagicznianego" zaklęcia. | |
lodowa bariera bruno0 | 4 | 1 | Ataki fizyczne przeciwnika nie trafiają dopóki nie użyje on ataków fizycznych. Czar dodatkowo kosztuje 6 * wytrzymałości. | |
kondycja altarboy | 3 | 16 | Umagicznienie. Każdy Twoj trafiony atak kosztuje o 2 * mniej wytrzymałości. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |