Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
ofiara
fenixxxus
216Wymagana szkołaWymagana szkołaTracisz 10 punktów życia. W następnej rundzie przeciwnik traci 25 punktów życia.
plaga
vego91
28Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPostać przeciwnika traci 30 punktów wytrzymałości i zyskuje 5 punktów życia. W następnej rundzie traci 30 punktów życia i zyskuje 5 punktów wytrzymałości.
zniewolenie
vego91
416Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPostać traci tyle punktów życia ile wynosi suma ataku fizycznego i obrony magicznej przeciwnika. Postać przeciwnika nie może używać interwencji do końca walki.
ranek
denaldo1
110Wymagana szkołaPrzeciwnik traci 1 punkt koncentracji.
odrętwienie
bruno0
18Wymagana szkołaW następnej rundzie koszt czaru przeciwnika zwiększa się o 10 punktów wytrzymałości.
imadło wiary
bruno0
215Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZa każdym razem, gdy wybór ataku przeciwnika będzie identyczny z wyborem Twojej obrony przeciwnik traci wytrzymałość równą obronie twojej postaci.
samuraj
panbartek
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWszystkie Twoje ataki fizyczne i wszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają.
deuterium
panbartek
25Wymagana szkołaZmniejsza Twoje ataki o 2. Każdy Twój atak trafia, a jeśli przeciwnik trafi zadaje 2 razy wiecej ran Twojej postaci.
spragniony
elow
324Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik użył w tej rundzie zaklęcia, to w następnej rundzie traci wytrzymałość i koncentrację wymaganą do rzucenia poprzedniego czaru. Maksymanie moze stracić 2 koncentracji.
małpowanie
bruno0
03Wymagana szkołaUstawia wybory ataku identycznie do wyborów ataku przeciwnika.
magiczne zwierciadło
yoyo-007
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Przeciwnik otrzymuje tyle samo ran ile zadał bezpośrednio czarem (np."Bójką"). Nie działa na umagicznienia.
etheryczna osłona
bruno0
210Wymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli przeciwnik użyje zaklęcia odbierającego punkty życia Twojej postaci, to zamiast odbierać punkty życia dodaje Twojej postaci tyle wytrzymałości ile miał odebrać życia.
zawładnięcie przez demona
ceriddwen
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci trzy poziomy losowych szkół, zyskuje Szkoła na poziomie Mistrza. Nie działa jeśli przeciwnik posiada Szkoła na poziomie adepta lub wyższym.
wirus
koki
424Wymagana szkołaPrzeciwnik zostaje zainfekowany wirusem. jeśli do 5 rundy przeciwnik zabierze ci 80 lub więcej procent życia to wirus przenosi sie na ciebie i twoje punkty życia spadaja do 0, w przeciwnym wypadku ginie z powodu infekcji.
infekcja systemu
koki
324Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Statystyki bojowe przeciwnika zwiększaja sie o 4, w nastepnych dwóch rundach spadaja do 0.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024