perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
ofiara fenixxxus | 2 | 16 | Tracisz 10 punktów życia. W następnej rundzie przeciwnik traci 25 punktów życia. | |
plaga vego91 | 2 | 8 | Postać przeciwnika traci 30 punktów wytrzymałości i zyskuje 5 punktów życia. W następnej rundzie traci 30 punktów życia i zyskuje 5 punktów wytrzymałości. | |
zniewolenie vego91 | 4 | 16 | Postać traci tyle punktów życia ile wynosi suma ataku fizycznego i obrony magicznej przeciwnika. Postać przeciwnika nie może używać interwencji do końca walki. | |
ranek denaldo1 | 1 | 10 | Przeciwnik traci 1 punkt koncentracji. | |
odrętwienie bruno0 | 1 | 8 | W następnej rundzie koszt czaru przeciwnika zwiększa się o 10 punktów wytrzymałości. | |
imadło wiary bruno0 | 2 | 15 | Za każdym razem, gdy wybór ataku przeciwnika będzie identyczny z wyborem Twojej obrony przeciwnik traci wytrzymałość równą obronie twojej postaci. | |
samuraj panbartek | 3 | 12 | Wszystkie Twoje ataki fizyczne i wszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają. | |
deuterium panbartek | 2 | 5 | Zmniejsza Twoje ataki o 2. Każdy Twój atak trafia, a jeśli przeciwnik trafi zadaje 2 razy wiecej ran Twojej postaci. | |
spragniony elow | 3 | 24 | Jeśli przeciwnik użył w tej rundzie zaklęcia, to w następnej rundzie traci wytrzymałość i koncentrację wymaganą do rzucenia poprzedniego czaru. Maksymanie moze stracić 2 koncentracji. | |
małpowanie bruno0 | 0 | 3 | Ustawia wybory ataku identycznie do wyborów ataku przeciwnika. | |
magiczne zwierciadło yoyo-007 | 4 | 24 | Umagicznienie. Przeciwnik otrzymuje tyle samo ran ile zadał bezpośrednio czarem (np."Bójką"). Nie działa na umagicznienia. | |
etheryczna osłona bruno0 | 2 | 10 | Jeżeli przeciwnik użyje zaklęcia odbierającego punkty życia Twojej postaci, to zamiast odbierać punkty życia dodaje Twojej postaci tyle wytrzymałości ile miał odebrać życia. | |
zawładnięcie przez demona ceriddwen | 3 | 24 | Przeciwnik traci trzy poziomy losowych szkół, zyskuje na poziomie Mistrza. Nie działa jeśli przeciwnik posiada na poziomie adepta lub wyższym. | |
wirus koki | 4 | 24 | Przeciwnik zostaje zainfekowany wirusem. jeśli do 5 rundy przeciwnik zabierze ci 80 lub więcej procent życia to wirus przenosi sie na ciebie i twoje punkty życia spadaja do 0, w przeciwnym wypadku ginie z powodu infekcji. | |
infekcja systemu koki | 3 | 24 | Interwencja. Statystyki bojowe przeciwnika zwiększaja sie o 4, w nastepnych dwóch rundach spadaja do 0. | |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
Dodane | Wszystkie |