Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
komar
panbartek
100DowolnaJesli masz 0 punktów wytrzymalości na koniec rundy, a przeciwnik ma wytrzymalość wiekszą niż 20% traci 20% punków życia.
Wróg na śmierć i życie
fenixxxus
440Wymagana szkołaWymagana szkołaTracisz do końca walki 2 poziomy Szkoła, a przeciwnik traci 30 punktów wytrzymłóóści i 20 punktów życia, jeżeli masz wyższy poziom. Jeżeli masz niższy poziom to tracisz 10 punktów życia i 15 punktów wytrzymałości, przeciwnik traci wszytskie Szkoła
Wezwanie szkieletu
fenixxxus
425Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Statystyki bojowe rosną o statystyki Szkieletora na X poziomie. X = 1+ Szkoła
Złamanie kończyn
fenixxxus
440Wymagana szkołaWymagana szkołaWszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają, w następnej rundzie wszystkie ataki fizyczne przeciwnika nie trafiają.
Szybki Refleks
fenixxxus
325DowolnaW następnejrundzie możesz wykonać dowolną ilość zmian ataków/obron bez straty punktów koncentracji.
Pojedynek
kronos91
38Wymagana szkołaWymagana szkołaPostacie zadają sobie nawzajem obrażenia równe swojemu podwojonemu atakowi magicznemu
Ujednolicenie
yoyo-007
38Wymagana szkołaWszystkie statystyki ataków i obron dodawane są do obrony magicznej.
Śmierć
yoyo-007
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak odbiera przeciwnikowi 10 życia i 10 wytrzymałości.
Wymiana
yoyo-007
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaGracze zamieniają się kartami z ręki.
Labirynt
vego91
414Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Ataki i obrony przeciwnika są losowe.
stałość
bruno0
215Wymagana szkołaWymagana szkołaZaklęcie użyte przez ciebie w następnej rundzie za każdym razem po użyciu będzie wracać pod twoją rękę.
powrót
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Karta użyta przez przeciwnika wraca na jego rękę.
piekielny urok
elow
428Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik trafi jakimkolwiek atakiem, traci wytrzymałość jakby wszystkie jego ataki były udane, niezależnie od standardowej utraty wytrzymałości.
podkładka
bruno0
15Wymagana szkołaPierwszy atak przeciwnika trafia zadając połowę obrażeń.
nadzieja
ewan99
31Wymagana szkołaTwoja postać otrzymuje 5 punktów życia i 10 punktów wytrzumałości.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024