Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
ciągła walka
wir333
224Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaGdy stracisz wszystkie punkty życia, a suma punktów życia i wytrzymałości przeciwnika jeset większa niż sto to życie przeciwnika spada do 0.
przebicie
wir333
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaW pierwszej rundzie 1 losowy atak trafia, w 2 rundzie 2 losowe ataki, a w 3 rundzie wszystkie ataki trafiają.
tarcza gryfa
wir333
218Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Nie działają czary zabierające twoją wytrzymałość.
berserker
wir333
28Wymagana szkołaTwoje ataki zwiększają się o statystyki obron. Twoje obrony spadają do 0. 2 twoje losowe ataki i 1 losowy atak przeciwnika trafiają.
święty wojownik
wir333
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Statystyki bojowe zwiększają się o Szkoła przeciwnika. Otrzymujesz 3 * Szkoła przeciwnika punktów życia.
śmiertelny ucisk
wir333
318Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Obie postacie tracą 10 życia. Twoja postać traci 1 punkt koncentracji, a postać przeciwnika 10 punktów wytrzymałości.
fart
wir333
532Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Ustawia ataki na przeciwne do obron przeciwnika. Nie działa w 5 rundzie.
cios w klatę
student
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik otrzymuje 20 ran.
antymagiczny talent
altarboy
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy czar w grze kosztuje 2 razy więcej wytrzymałości.
stalowy mur
wir333
212Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy atak fizyczny przeciwnika zadaju mu takie same obrażenia (niezależnie czy te ataki fizyczne trafiły czy nie ).
kavaii
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy udany atak zwiększa na stałe atak/obrone fizyczną o 2.
adrenalina
oranz
08Wymagana szkołaPunkty koncentracji niewykorzystane w tej rundzie zostają dodane do wytrzymalości.
ogłupienie
angel
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPostacie zadaja sobie samym obrazenia rowne 3 * wartość ataku magicznego.
szkoła przetrwania
altarboy
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Gracze otrzymują co rundę 20 ran.
łowca czarownic
altarboy
316Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci w następnej rundzie koncentrację równą koncetracji wymaganej do rzucenia czaru którego użył w tej rundzie.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024