Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
ciągła obrona
keroth
28Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Działa od kolejnej rundy. Dodaje 1 do obrony fizycznej za każdy wybrany atak fizyczny przez przeciwnika w poprzedniej rundzie i 1 do obrony magicznej za każdy wybrany atak magiczny przez przeciwnika w poprzedniej rundzie. Punkty te naliczane sa od nowa co rundę.
finalny cios
keroth
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZadaje 20 obrażeń przeciwnikowi. Jeżeli po rzuceniu tego czaru jego życie jest poniżej 0, przeciwnik nie zadaje obrazeń w tej rundzie.
dekoncentrujący cios
tavit
220Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik rzuci w tej rundzie czar, traci 2 * koncentrację potrzebną do jego rzucenia.
restart
oplx
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzywraca życie i wytrzymałość straconą w poprzedniej rundzie.
rezystancja
mackgwadky
218DowolnaObrażenia zadane atakami magicznymi przez przeciwnika są zmniejszone o połowę.
generał
arch_plagia
624Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja. Umagicznienie.
Twoje ataki kosztują o 1/3 mniej wytrzymałości.
pole bitwy
arch_plagia
745Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
W następnej rundzie wszystkie ataki trafiają (twoje i przeciwnika).
lustro wytrzymałości
tavit
330Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUdany atak fizyczny wyrównuje poziom wytrzymałości postaci do poziomu wytrzymałości przeciwnika.
krucjata
arch_plagia
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy udany atak przywraca Szkoła życia. Każdy udany blok przywraca Szkoła wytrzymałości.
wytrącenie czary
altarboy
416Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwzaklęcie.
Czar przeciwnika nie działa. Aby ten czar zadziałał musisz mieć inicjatywę.
pijany marynarz
ripsento
524Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaW tej rundzie twoje wszystkie ataki nie trafiają. W nastąpnej rundzie trafiają z połową wartości.
mistrz bólu
altarboy
312Wymagana szkołaWymagana szkołaUdany atak powoduje stratę wytrzymałości u przeciwnika równą twojemu bazowemu atakowi fizycznemu/magicznemu (w zależności jakim atakiem trafiłeś).
szermierz natchniony
altarboy
210Wymagana szkołaUmagicznnienie. Szkoła pierwszych udanych ataków kosztuje 0 wytrzymałości.
strateg
altarboy
416Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Twoje czary kosztują o Szkoła mniej koncentracji.
ścięcie głowy
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik trafi 3 razy atakiem w następnej rundzie to traci wszystkie punkty życia.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024